Udbedring af forsikringsskader
Nogle skader er store og meget omfattende – andre er måske meget små og nærmest klaret med det samme. Det er vigtigt, at du føler dig godt behandlet, og at du er klar over, hvad der skal ske uanset skadens omfang. Derfor vil vi gerne hjælpe dig professionelt igennem processen. Når for eksempel en rørskade sker, og det er meldt til forsikringsselskabet, så starter der en hel proces.
Der kan komme mange håndværkere i dit hjem. I den sammenhæng må du også være forberedt på, at der kan komme dage imellem de forskellige håndværkeres arbejde, hvor der ikke sker noget. Vi bestræber os dog på at være så hurtige som muligt og har stor forståelse for din situation. Håndværkerne møder mange udfordringer, som indimellem kan forsinke processen og derfor gøre det vanskeligt at vurdere den præcise tid for det endelige resultat.
Du vil måske også opleve perioder, hvor der skal være affugtning i kortere eller længere tid, som kan være opstået på grund af en rørskade. I denne periode kan det godt føles som om, at der intet sker. Dette er dog en meget vigtig del af processen for at forhindre en ny/anden skade.
Afhængigt af hvor omfattende din rørskade er, kan arbejdet strække sig over en længere tid. Det kan i nogle tilfælde kræve, at du for eksempel skal have en toiletvogn opstillet, en pavillon eller måske helt skal genhuses. Vi ved, at skaden kan være til stor gene for dig og din familie. Så det er vigtigt for os, at du føler dig godt informeret undervejs. Er du i tvivl om noget, så kontakt os endelig undervejs.
Først og fremmest skal skaden besigtiges. Der er forskellige muligheder her fra.
Når skaden er besigtiget og anmeldt, bliver du oplyst om, hvorvidt forsikringen dækker din eventuelle rørskade eller ej. Er din skade dækket, har du mulighed for at vælge, hvilke håndværkere der skal udbedre skaden. Hvis IKKE skaden er dækket, er der nogle forsikringer, som ikke betaler for øvrige forundersøgelser (sporing/tv-inspektion m.m.). Spørg din håndværkstaksator, hvis du er i tvivl om noget.
Vælger du at lade Hovmand VVS Teknik APS udbedre din rørskade, kan vi besigtige skaden, hjælpe med anmeldelsen og sørge for alt ”det” andet. Vi koordinerer samtlige håndværkere, indsamler tilbud, sender fakturaer videre og hjælper dig trygt igennem hele processen. Vi samarbejder med et fast og professionelt team af dygtige håndværkere, som er vant til at arbejde med skadesarbejde og de udfordringer, der måtte være eller opstå omkring dette.
Vælger du at gøre brug af ”egne håndværkere”, så er det dig selv, der skal koordinere disse. I de fleste tilfælde må man ikke begynde at reparere skaden, før der er indsendt tilbud fra håndværkerne. Disse tilbud skal dine egne håndværkere selv indsende til forsikringen, som så skal godkende tilbuddet inden udbedringen af skaden kan påbegyndes. Efter endt arbejde skal hver eneste faktura indsendes til håndværkstaksatoren/forsikringen alt efter, hvilket forsikringsselskab du har.
Er du i tvivl om noget, rådgiver vi dig gerne.
Vi ser frem til et godt samarbejde.
Vi står altid klar til at besvare spørgsmål om stort som småt og afgiver glædeligt et
uforpligtende tilbud på VVS arbejde. Kontakt os gerne på telefon og hør nærmere om
vores ydelser. Vi arbejder primært i området omkring Vejle og Børkop, men vi kører gerne
ud til kunder i hele Trekantsområdet.
Vi er en professionel, troværdig og stabil samarbejdspartner
for alle vores kunder.
75 83 08 20
info@hovmandvvs.dk
Ellehammersvej 6A, 7100, Vejle
CVR Nummer
37592064
Vi er en professionel, troværdig og stabil samarbejdspartner for alle vores kunder.
Vi er en professionel, troværdig og stabil samarbejdspartner for alle vores kunder.
4,6 Stjerner
Har du problemer med vandet, varmen eller lignende?
Ønsker du at opgradere til et bedre system?
Vi svarer på dine spørgsmål, og sammen kan vi finde en løsning!
Udfyld skemaet og bliv kontaktet